Moi!

Tervetuloa lukemaan runojani jonka olen vuosia kirjoittanut ja säilyttänyt laatikoissa ja nyt tässä muutamia runoja alkuun ja tarkoituksena on kirjoittaa uusin runo myös tänne kun tulee niitä inspiraatioita.

Nautinnollisia hetkiä runojeni parissa.


Trolline

Neljä runoa nyt alkuun:

Taivas

Yön pimeys

Nuotion lämpö, valaisee mua.

Metsän tummuus ympärilläni.

Ei tuskaa,ei mitään,ei pelkoa.

Taivas, tuo niin mahtava timanttineen vilkuttaa.

Tahtoisin olla yksi niistä timanteista.

Jotta saisin olla kaunis tähti taivaalla

Saako tuolta rakkautta,lämpöä,syliin kuulumista?

Taivas,niin mahtava.

Elämä kaipaa enemmän kun taivas voi antaa.



Lapsi ja äiti



Keinuessaan hiljaa puukeinulla pihalla,
päivä muuttui illaksi.

Lapsi hentoinen äidin sylissä,
keinuu hiljaa.

Vieno kesätuuli leikkii,
puun lehdet tanssivat.

Sydämentykytykset vain kuuluu,
ympärillä täydellinen hiljaisuus.

Hymyt huulillaan äiti ja lapsi nukkuvat,
kesäillan muuttuessa yöksi.


Tuska



Eikö kukaan ymmärrä mun tuskaa?
Eikö kukaan näe mun tuskaa?

Se sattuu, se polttaa, se viiltää.
Eikö kukaan voi ottaa pois mun tuskaa?

Vaikeata on tuskaa ymmärtää.
Vaikeata on tuskaa nähdä.

Kaikki hiljaisuus ympärillä rikkoontuu,
huuto kuuluu ei.

Aika loppui.
Ikiuni tuli.


Hauta


Luminen maa,
tuhannet lumihuitaleet taivaalta leijailee.
Hitaasti vaan.
Sydän sammunut on ikuisesti.

Hiljaisuus on ympyröinnyt minut täysin,
silmät kiinni on, kädet ristissä.
Ei kylmää oo enää.

On leposijani hauta syvä,
Tumma eebenpuinen arkku suojana ympärilläni,
liilanvärinen verho pehmeä.


Maa narisee ylläpuolella,
surijat vaan surevat.
Julma on maailma,
mutta mun aika on lähteä.


Syli


Hiljainen leikkikenttä,
hiekkalaatikko, jossa seisoo yksinäinen lapio pystyssä.
Syksyinen tuulenvirre leikkii lehdillä tanssien.
Keinussa keinuu lapsi, punainen pipo päässä.

Lähestyn häntä hiljaa.
Lapsen,huomattuaan minut, kasvoille levisi hymy.

Äiti,äiti,syliin.
Äiti,äiti,syliin, viittoo lapsi minulle.
Sydämeni hyppää ilosta.
Hymyilen ja otan syliin.
Lapsen kädet kietoutuu ympärilleni ja rutistaa.
Lämmin poski poskeani vasten.



Äiti,äiti,syliin.
Äiti,äiti,syliin, näin viittoo lapseni minulle.Ihanat sanat.
Kuljen lapsi sylissäni kotiinpäin.
Hiekkalaatikon ohi, jossa seisoo yksinäinen lapio pystyssä.